Ετικέτες

9 Ιουνίου 2012

τεταρτη προκληση στο Online crop!!!

η τεταρτη προκληση ειναι bingo!!!!!

εδω ειναι οι οδηγιες και το σχεδιαγραμμα του bingo!!! εγω διαλεξα την δευτερη οριζοντια σειρα δηλαδη 
λουλουδια,αστερια,1 φωτογραφια,μπογιες,4 χαρτια με σχεδια!!!!

και το αποτελεσμα μου ειναι αυτο:
 το πρωτο χρωματιστο χαρτι μου ειναι το αρχικο 20x20... στην συνεχεια εδωσα ενταση στην φωτογραφια με ενα χαρτι με λουλουδια πανω στο οποιο την κολλησα ... το τριτο χαρτι ειναι αυτο που εφτιαξα τα αστερακια μου και το μπανερακι στην δεξια ακρη της φωτογραφιας... και το τεταρτο ειναι αυτο που εγραψα τον τιτλο μου και εκοψα το λουλουδι διπλα σε αυτον !!!!
 ενα κοντινο στον τιτλο !!! εδω φαινεται και καλλιτεχνικη πινελια (μπογια) ... στα μανιταρακια εδωσα λιγη διασταση με γκλιτερ!!!
και αλλη μια οπου φαινεται η διασταση που εχει το LO!!

ελπιζω να σας αρεσει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3