Ετικέτες

10 Ιουνίου 2012

η εβδομη προκληση online crop!!!


η τελευταια αναρτηση μου σημερα . Τελειωσα και την εβδομη προκληση η οποια αφορουσε ενα LO με την τεχνικη mixed media . Δεν ειχα ξανακανει αλλα πρεπει να ομολογησω οτι την λατρεψα!!!!!
σαν μικρο παιδι επαιζα με τις μπογιες μου και με τα δακτυλα μου!!!

αρχικα εβαλα μια παχια στρωση ακρυλικο χρωμα το οποιο αφησα καπως αναγλυφο. Αφου στεγνωσε επαιξα με ακουαρελες, ακρυλικα και κηρομπογιες ετσι ωστε να χρωματισω το λευκο μου χαρτι. Εδωσα μια τσαχπινια χρησιμοποιοντας εναν στενσιλ πεταλουδας,( το οποιο εφτιαξα απλα κοβοντας μια πεταλουδα με ενα punch σε χοντρο χαρτονι δημητριακων)  , και με την ακρυλικη μπογια παλι εφαρμοσα χοντρο στρωμα στο σχημα του στενσιλ.... Αφου στεγνωσε παλι το χρωματισα !!! εβαλα και το στοιχειο της ανακυκλωσης με τα καπακια απο αναψυκτικο και μια κορδελα !!



 λεπτομερεια με τα καπακια και την νοτα απο κηρομπογια και glitter ( δεν θα μπορουσε να λειπει το glitter :P !!!!!)
 λεπτομερεια με την πεταλουδα . Η ακρυλικη μπογια της εδωσε μια διασταση!!!

 το μανταλακι με τις νοτες και το κλειδι του σολ και ο τιτλος μου !!! Τον τιτλο τον τονισα γυρω γυρω με κιτρινη κηρομπογια!!!

ελπιζω να σας αρεσει εγω παντως το ευχαριστηθηκα και με την ευκαιρια να ευχαριστησω ολα τα κοριτσια για τις υπεροχες προκλησεις τους!!!! Με το καλο και στο επομενο online crop!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3