Ετικέτες

25 Ιουλίου 2012

κατι διαφορετικο .. 

hello!!! τι ζεστη ειναι παλι αυτη σημερα??? ευτυχως φυσαει λιγο ...
σημερα θελω να σας δειξω κατι ακομα στην κατηγορια origami... απο οταν ημουν μικρη η θεια μου και η γιαγια μου με ειχαν βαλει στον κοσμο του origami με διαφορα χαρτακια και βιβλια απο τα οποια προσπαθουσα να φτιαξω μονο οτι μου φαινοταν ευκολο γτ δεν ειχα υπομονη!! αλλα τωρα τελευταια προσπαθω να φτιαξω και τα δυσκολα ... οχι παντα με επιτυχια αλλα η προσπαθεια μετραει !!!η θεια μου λοιπον λατρευε να φτιαχνει mobile !!!

 ετσι λοιπον σκαλιζοντας το κουτι με τα χαρτια βρηκα τα ξυλακια που ειχε χρησιμοποιησει η θεια μου μια φορα για να μας φτιαξει ενα mobile !!! και μιας και η ξαδερφη μου ηθελε κατι να κρεμασει στο δωματιο του μωρου σκεφτηκα να φτιαξουμε ενα mobile με πουλακια γερανους που φερνουν καλη τυχη !! ξεκινησαμε το διπλωμα ολοι μαζι αλλα το τελειωσα εγω και τα ξυλακια τα εφτιαξα με ξυλακια για σουβλακι τα οποια εβαψα και κολλησα την ξυλινη χαντρα στην ακρη ενω το κεντρο ειναι απο πολυμερικο πηλο οπως και τα λουλουδακια ... ιδου και μια φωτογραφια του τελικου αποτελεσματος (δεν ειχα μαζι την φωτογραφικη και οι φωτο ειναι απο το κινητο ... ελπιζω να φαινεται αρκετα καλα)



















αυτο ειναι !!! ελπιζω να σας αρεσει !!! εμας παντως μας αρεσε η διαδικασια για να το φτιαξουμε και σιγουρα θα ακολουθησουν και αλλα!!!!






φιλακια και καλα να περνατε!!!!!

8 σχόλια:

  1. καταπληκτική ιδέα και υπέροχη η εκτέλεση!! Πωπω, φαντάζομαι το μωράκι πως θα το κοιτάει!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κοιτουσε απο την ωρα που αρχισαμε να το στηνουμε!!!! ευχαριστω πολυ!!!!

      Διαγραφή
  2. Σε βρίσκω πολυτάλαντη!!!!!είναι πανέμορφη κατασκευή!!!!!καλό σκ!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω δεσποινα !!! να σαι καλα για τα καλα σου λογια !!!!φιλακια !!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ-πολύ όμορφο! Το μωρό θα ξετρελαθεί! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια τα "Tsuru" σου!!!! Και η ιδέα του mobile καταπληκτική!!! Όντως το μωράκι θα το λατρέψει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. tsuru ε?? δεν ηξερα οτι τα λενε ετσι !!! δεν θα τα λεω γερανους λοιπον θα τα λεω τσουρου!!! ευχαριστω πουκαρινακι μου να σαι καλα!!! ετοιμαζω αλλα 2 και μαλιστα στο ενα πιστευω θα αναγνωρισεις και κατι !!! φιλια και ευχαριστω για τα σχολια σας κοριτσια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα στην όμορφη Κρήτη! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Είσαι πολύ δημιουργική! Αυτό που έφτιαξες είναι υπέροχο! Πολύ ωραία ιδέα για παιδικό δωμάτιο! Μπράβο σου!!
    Φιλιά!
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3