Ετικέτες

8 Αυγούστου 2012

καρτα για το get creative αυγουστου!!!

να μαι και γωωω!!!!! τι κανετε??? 

εφτιαξα μια καρτουλα μετα απο πολυ σκεψη χρησιμοποιωντας το σκετς της ειρηνης απο το get creative για την προκληση του αυγουστου !!! το σκετς η αληθεια ειναι με προβληματισε αρκετα ,αυτος ο κυκλος ειδικα , δεν ηξερα τι να τον κανω !!!! 
τελικα την βρηκα την λυση !!!
και ιδου το σκετς και η δικη μου δημιουργια :


ελπιζω να σας αρεσει!!! πειτε μου και την γνωμη σας αν θελετε!!!!
οσοι μπορειτε πηγαινε στην θαλασσα να κανετε καμια βουτια και αν σας ερθει η εμπνευση δημιουργηστε!!!!

τα φιλια μου!!!!

9 σχόλια:

  1. Χαρα τι υπέροχη καρτα ειναι αυτή!!! Μου αρέσουν τα χρώματα, το κορμάκι, και ο τρόπος που έκανες τα swirls με τα κορδονάκια ... υπέροχα ... ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτική ιδέα! Μου άρεσε πάρα τόσο η απόδοση του σκετς όσο και η όλη δημιουργία!! Φοβερή είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Fantastic take on the sketch!!!!!!
    love it!
    thanks so much for playing along with us at Get Creative
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απιθανη καρτουλα και πολυ πρωτοτυπη!!ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαρά μου κάθε καινούρια σου δουλεία καλύτερη απο την προηγούμενη! Ο κορσές είναι απίθανος!Τα δε χρώματα τόσο ταιριαστά!!! Ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας στο Get creative :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Such a pretty card, very creative. Thank you for joining us at Get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία καρτούλα, πολύ πρωτότυπη! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή στο Get Creative, καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. wow, what a clever card and great take on the sketch just perfect for our challenge t Get Creative, thanks so much for sharing and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3