Ετικέτες

15 Οκτωβρίου 2012

ανακαινιση!!!

γεια σας γειτονακια μου!!
σημερα ειπα να μοιραστω μαζι σας μερικες φωτο απο το εργαστηριο μου το οποιο ανακαινισα το σαββατοκυριακο που μας περασε ... το οργανωσα λιγο καλυτερα θελω να πιστευω αν και ο χρονος θα δειξει κατα ποσο θα δουλεψει αυτη η οργανωση!! 
ολα θα εφτιαξα μονη μου με μηδενικο σχεδον κοστος ... να ναι καλα και το μεγαλο παιχνιδομαγαζο.. 



τις κορδελες που εχω κοψει και δεν ειναι σε καρουλια τις κρεμαω σε γαντζακια ... επισης εφτιαξα μια βαση για στιλους,πινελα και διαφορα αλλα εργαλεια .... μεσα στην ντουλαπα εβαλα αυτα τα συρταρακια στα οποια εχω διαφορα διακοσμητικα . Διπλα στα συρταρακια εφτιαξα θηκες για τα 6χ6" χαρτια μου , απο πανω βαζω τους διακορευτες και διπλα ειναι τα βαζακια με χρυσοσκονη!!! 


και μιας και ειπα χρυσοσκονη : περαστε απο το μπλογκ της σαντυς το οποιο εχει γενεθλια και εχει βαλει τα γιορτινα του μοιραζοντας δωρακια !!! 
sandys glittery blog !!!! χρονια πολλα σαντυ μου στο μπλογκακι σου!! να γεμισει με αμετρητες ομορφες δημιουργιες!! 

μεχρι την επομενη αναρτηση σας χαιρετω!!!

1 σχόλιο:

  1. Είναι τόσο όμορφο να οργανώνεις τα χαρτούδια σου! Καλές δημιουργίες Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3