Ετικέτες

23 Νοεμβρίου 2012

make your own paper challenge !!!

ηρθε η ωρα για μια αναρτηση επιτελους !!!!! 
η βουλα μας προκαλεσε να φτιαξουμε ενα χαρτι για μια συνθεση που να μοιαζει με αυτα που αγοραζουμε ...... 
χμμμμμ..... οταν το πρωτοδιαβασα σκεφτηκα οτι ειναι πολυ καλη προκληση αλλα δεν ειχα χρονο να ασχοληθω ... προχτες λοιπον βρηκα μια φωτο που θελω οπωσδηποτε να σκραπαρω ... και δεν ταιριαζε κανενα χαρτι απο αυτα που εχω ... ετσι αποφασισα να φτιαξω ενα δικο μου .... 
δεν ξερω αν ειμαι μεσα στους ορους του διαγωνισμου αλλα εγω την καταχαρηκα την διαδικασια !!!!
εφτιαξα το δικο μου στενσιλ-μασκα  και αντι για σφραγιδες ζωγραφισα τα σχεδια που  ηθελα .... 
και ιδου :
και το στενσιλ μου για του λογου το αληθες 
την απολαυσα την διαδικασια να το φτιαξω ... και τωρα παω και να το χρησιμοποιησω !!!! φιλακια μεχρι την επομενη αναρτηση!!!

3 σχόλια:

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3