Ετικέτες

30 Σεπτεμβρίου 2015

just us together - layout for crafty life

Γεια σας!!
Μια γρηγορη αναρτηση σημερα στην εκπνοη του χρονου για να σας δειξω μια συνθεση σε καμβα που εφτιαξα για την προκληση του crafty life!
τα κοριτσια μας ετοιμασαν ενα υπεροχο moodboard με τελεια χρωματα και με ενέπνευσε αμεσως!
επελεξα να φτιαξω καμβαδακι που μου αρεσουν πολυ τωρα τελευταια ... 
επαιξα με dylusions,distress inks, μασκες , σφραγιδες και διακοσμητικα και το ιδου το αποτελεσμα!

 η φωτο ειναι λιγο καπως , συγχωρεστε με αλλα δε μπορω να βρω ηλιο αυτες τις μερες!!!

ελπιζω να σας αρεσε!
μεχρι την επομενη φορα
φιλια!

6 σχόλια:

  1. Πολυ πολύ μου αρέσουν οι συνθέσεις σου, Χαρά! Εχουν αρμονία, ισορροπια και αποπνεουν αγάπη και ζεστασιά!! Εύχομαι καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά μου τί όμορφη και ισορροπημένη σύνθεση!!Τη λάτρεψα κατευθείαν με την πρώτη ματιά και μου έβγαλες πολύ ωραία συναισθήματα!!Χαρμα οφθαλμόν!!Σε ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στοCrafty Life.Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφος ο καμβάς σου, Χαρά μου!!! Γενικά μου αρέσει πολύ να βλέπω τις δουλειές σου... είναι πάντα πολύ χαρούμενες, όπως λέιε και η Μελένια αποπνέουν αγάπη και ζεστασιά... πραγματικά!!! Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που συνδυάζεις τα στοιχεία και τα χρώματα!!! Σ' ευχαριστούμε ποκύ που έπαιξες μαζί μας, στο Crafty Life Challenges!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη Χαρά!!Συνδύασες φανταστικά τα χρώματα και το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!!Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο Crafty Life Challenges!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα έχεις συνδυάσει όλο μοναδικά! Μπράβο Χαρά! Υπέροχη δουλειά!
    Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας στο Crafty LIfe Challenges!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μ' αρέσει πολύ η ηρεμία και η ισορροπία της σελίδας! όμορφος συνδιασμός και όμορφη φωτογραφία ! ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο The Crafty Life Challneges!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3